PARI-PARI P U T E R I

kamu ; mereka :)

Tuesday, May 3, 2011

Kata Hati

Kau tidak akan pernah percaya bahawa cinta itu membutakan .
Kau tidak akan pernah sedar cinta itu sukar untuk diungkapkan .
Kau tidak akan pernah tahu betapa sukarnya memiliki cinta .
Dan kau adalah orang yang salah kerana telah mengabaikan cinta .
Aku berkata bukan sekadar hiasan .
Aku menulis dengan hati dan perasaan .
Aku mengungkapkan cinta dengan penuh keikhlasan .
Aku selalu setia dengan cinta yang engkau berikan .
Mungkin kau tidak lagi memanggil aku dengan panggilan 'Cintaku'.
Mungkin telah ada insan lain di hatimu .
Mungkin juga aku hanya persinggahan .
Atau mungkin bagimu hatiku hanya permainan .
Aku tidak pernah merasa sesakit ini .
Aku tidak pernah merasa kosong begini .
Aku cuma ingin jawapan yang pasti .
Sama ada cinta atau sekadar halusinasi ?

-28.04.2011 - 22.09 -

No comments:

Post a Comment