PARI-PARI P U T E R I

kamu ; mereka :)

Tuesday, November 23, 2010

Aku Bukan Kekasihmu

Tangisan cinta tidak berguna lagi ,
Tangisan sayang tidak bererti lagi ,
Tangisan rindu tidak akan ada lagi ,

Percuma saja kau buang waktumu untukku ,
Percuma saja kau layan aku selalu ,
Percuma saja kau buat aku mencintaimu ,

Kerana akhirnya kau pergi dariku ,
Kerana akhirnya kau memilih dia ,
Kerana akhirnya kau tinggalkan aku ,

Aku sedar aku cuma kekasih sementara ,
Aku tahu dia lebih bermakna ,
Aku sedar bahawa kau bukan milikku ,

Bukan aku bermaksud mengganggumu ,
Bukan aku bermaksud merampasmu ,
Bukan aku bermaksud menyakitimu ,

Kekasihmu lebih memerlukanmu ,
Kekasihmu lebih menyayangimu ,
Kekasihmu lebih mencintamu ,

Tangisanku Percuma saja Kerana Aku Bukan Kekasihmu .

by ,
Pari-Pari Puteri :)

No comments:

Post a Comment